Seminaari: Kelan asiakkuus ennen ja nyt – asiakkuuden monet ulottuvuudet
Kelan strategia painottaa luottamusta asiakasta kohtaan. Mutta mitä Kelan asiakkuus on nyt, ja mitä se on ennen ollut? Miten eri asiakasryhmien tarpeita ymmärretään Kelassa, ja luottaako asiakas puolestaan Kelaan?
Tervetuloa Kelan asiakastutkimusohjelman seminaariin kuulemaan lisää asiakkuuksiin liittyvistä tutkimushankkeista. Tapahtuman järjestää Kelan tutkimusyksikkö.
Ohjelma
8.30 Kahvi
9.00 Seminaarin avaussanat: Asiakastutkimusohjelma tänään
Tutkimuspäällikkö Antti Teittinen, Kela
9.15 Asiakkuuden historia Kelassa
Professori Jari Vuori, Arizona State University
9.35 Asiakasymmärrys Kelassa, Mikä tämän hetken tilanne ja miten tähän ollaan tultu?
Asiakkuusyksikön päällikkö Soili Orre, Kela
9.55 Miten asiakas luottaa Kelaan
Erikoistutkija Hannu Mattila, Kela
10.15 Perheen tuen tarve, kun lapsi sairastuu vakavasti
Tutkija Ella Näsi, Kela
10.35 Sosiaalibarometrin ajankohtaisuus
Tutkija Aliisa Palanne, Kela
10.55 Hoitotukiasiakkaan huolenpidontarve
Tutkijat Aliisa Palanne ja Pauliina Puurtinen, Kela
11.15 Aikaa kysymyksille ja keskustelulle
11.30 Reflektointi seminaarin annista
Tutkimuspäällikkö Antti Teittinen, Kela
11.45 Tilaisuus päättyy