FPA:s faktaportalGå till innehållet
Denna artikel är inte översatt till svenska.

Seminaari: Kelan asiakkuus ennen ja nyt – asiakkuuden monet ulottuvuudet

Publicerad 26.10.2023Ändrad 26.10.2023

Kelan strategia painottaa luottamusta asiakasta kohtaan. Mutta mitä Kelan asiakkuus on nyt, ja mitä se on ennen ollut? Miten eri asiakasryhmien tarpeita ymmärretään Kelassa, ja luottaako asiakas puolestaan Kelaan?

Tervetuloa Kelan asiakastutkimusohjelman seminaariin kuulemaan lisää asiakkuuksiin liittyvistä tutkimushankkeista. Tapahtuman järjestää Kelan tutkimusyksikkö.

Ohjelma

8.30 Kahvi

9.00 Seminaarin avaussanat: Asiakastutkimusohjelma tänään
Tutkimuspäällikkö Antti Teittinen, Kela

9.15 Asiakkuuden historia Kelassa
Professori Jari Vuori, Arizona State University

9.35 Asiakasymmärrys Kelassa, Mikä tämän hetken tilanne ja miten tähän ollaan tultu?
Asiakkuusyksikön päällikkö Soili Orre, Kela

9.55 Miten asiakas luottaa Kelaan
Erikoistutkija Hannu Mattila, Kela

10.15 Perheen tuen tarve, kun lapsi sairastuu vakavasti
Tutkija Ella Näsi, Kela

10.35 Sosiaalibarometrin ajankohtaisuus
Tutkija Aliisa Palanne, Kela

10.55 Hoitotukiasiakkaan huolenpidontarve
Tutkijat Aliisa Palanne ja Pauliina Puurtinen, Kela

11.15 Aikaa kysymyksille ja keskustelulle

11.30 Reflektointi seminaarin annista
Tutkimuspäällikkö Antti Teittinen, Kela

11.45 Tilaisuus päättyy

Dela den här artikeln

Dela sidan på Twitter Dela sidan på Facebook Dela sidan på LinkedIn